הוכנס ס"ת להיכל ישיבת נחלת יאיר ביישוב החרדי מיצד

    צבי הדס No Comments on הוכנס ס"ת להיכל ישיבת נחלת יאיר ביישוב החרדי מיצד

    ספר התורה נכתב לזכותו והצלחתו של הרב אורי לופוליאנסקי שליט"א אביו של ראש הישיבה הגר"י לופוליאנסקי שליט"א • במעמד שיבחו הנואמים את התפתחות היישוב החרדי מיצד

    צילום: קובי הר צבי
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעמד מרומם לכבודה של תורה נערך השבוע ביישוב החרדי מיצד עת הוכנס ברוב פאר והדר ספר תורה להיכל ישיבת נחלת יאיר שביישוב.

    בראש ישיבת נחלת יאיר במיצד עומד הרה"ג רבי יצחק לופוליאנסקי.

    ספר התורה שהוכנס להיכל הישיבה נכתב לזכותו והצלחתו של הרב אורי לופוליאנסקי יו"ר יד שרה, ואביו של ראש הישיבה.

    המעמד החל באירוע בבניין יד שרה בירושלים, משם יצאו מאות המשתתפים באוטובוסים מאורגנים לישוב למיצד המרוחקת כחצי שעת נסיעה מירושלים.

    בפתח היישוב קיבלו את פניהם של המשתתפים, עשרות האברכים בני התורה המתגוררים בישוב ולאחר תהלוכה ססגונית ושמחה ברחובות מיצד הוכנס ספר התורה להיכל הישיבה.

    במעמד נטלו חלק מאות אברכים מהישוב ומחוצה לו. כמו גם אישי ציבור ובהם ראש מועצת גוש עציון מר דוידי פרל ויו"ר המועצה הדתית הרב רפאל אוסטרוף.

    במהלך סעודת המצווה נשאו דברים נשיא הישיבה הרה"ג רבי צבי שינקר וראש הישיבה הרה"ג רבי יצחק לופוליאנסקי שעמדו בדבריהם על גודל וחשיבות מעמד הכנסת ספר התורה.

    הנואמים ציינו בדבריהם את ההתפתחות המרשימה של הישיבה וביחד עם זאת תנופת הבניה שניכרת עם הקמת הקריה החדשה רמת מיצד על שמה של הרבנית בת שבע קנייבסקי ע"ה.

    רבים מהאורחים התרשמו מהתקדמות הבניה והצטרפותן של משפחות בני תורה נוספים ליישוב כאשר במחיר דירת מרתף בירושלים ניתן להתגורר בדירה רחבת ידיים עם חצר גדולה במרחק חצי שעת נסיעה מהעיר.



    0 תגובות